الفنان ماجد الكداوني بيقول:

– ابني كان بينسي يشحن موبايله قبل ما ينام أخدته حطيته يشحن
صحي الصبح مبسوط أوي و قعد يشكرني،، تاني يوم : بردو نسي، شحنته له، قالي : شكرا يا بابا،، تالت يوم : نمت بدري و ما شحنتش الموبايل بتاعه، صحي متضايق و زعلان و بيعاتبني لية ماحطتيش الموبيل على الشحن ينفع كده ؟؟
– رتبت سرير بنتي كام يوم بدلها، بطلت ترتبه هي خالص، حتي لو مش تعبانة أو مش مشغولة.
– عودت صاحبي إني أتصل بيه أتطمن عليه، في يوم تعبت و ما سألتش عليه، زعل وقالي ما إتصلتش بيا ليه؟
– إستحملت زميلي ساعة غضبه، بقي العادي بتاعه إنه يتعصب عليا ..
– صديق ورث هو و إخواته عمارة بيقتسموا إيجارها، ساب حقه لإخواته كام شهر و أما إتزنق شهر و حب ياخد إيجارها شهر واحد،
بصوله ب إستغراب ، و كان لازم يحكي تفاصيل زنقته عشان ياخد حقه.
و حكايات كتير نفس النظام
كل إللي يجي علي نفسه ويفضل غيره عليه ويشيل عنه ، لازم يفضل كدة أو هيبقي وحش .
– أوقات بنتنازل علي حقوقنا لحد ما الأخرين يفتكروها حق مكتسب ! ♥️👌🏻

شاهد أيضاً

بري يختصر الاتفاق الإطاري بثلاث كلمات

  *الشرق الاوسط* حذّر رئيس مجلس النواب نبيه بري من تداعيات اتفاق الإطار الموقّع بين …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *